Manisa Celal Bayar Üniversitesi Yaz Okulu Duyurusu

İlan Tarihi:30.06.2021 13:02:00
Güncelleme Tarihi:7.07.2021 14:55:00
 

Sevgili öğrenciler yaz okulundan ders alabilmek için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

A - ÜNİVERSİTEMİZ DIŞINDAN GELEN ÖĞRENCİLER:

Ø Açılması Muhtemel Dersler

1. Yaz okulunda açılması muhtemel dersleri ve ücretlerini http://ubs.cbu.edu.tr/AIS/Course/SummerSchool/OpenCourseList/Index linkinden öğrenebilirsiniz.

Ø Başvuru

1. 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında http://ubs.cbu.edu.tr/AIS/Course/SummerSchool/CreateStudentAccount/Index adresinden giriş yaparak yapılan açıklamalara göre başvurunuzu yapınız.

2. Başvuru yaptıktan sonra sizler için kullanıcı adı ve şifresi oluşturulacaktır. (Kullanıcı adınız ve şifreniz. T.C kimlik numaranızdır.)

3. Yazacağınız IBAN numarasının mutlaka size ait olmasına dikkat ediniz. (Oluşması muhtemel fazla ödemelerin iadesi için)

Ø Ders Seçimi, Ücret Ödeme ve Derse Kayıt

1. 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında kullanıcı adınız ve şifreniz ile https://ubs.cbu.edu.tr/ adresine girerek derslerinizi seçiniz.

2. Ders seçiminizi yaptıktan sonra 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında oluşan ücreti öğrenci numaranız İle TEB Bankasına ait gişelerden, İnternet Şubesinden veya ATM’lerden yatırınız. http://ogrenciisleri.cbu.edu.tr/egitim-ogretim/kayit-yenileme.5597.tr.html adresinden ekran görüntülerine bakabilirsiniz. (Havale veya EFT ile ödeme yapılamamaktadır.)

3. Ders ücretini yatırdıktan sonra ders kaydınız otomatik olarak tamamlanır. (Ücret yatırmayan öğrencilerin ders kayıtları yapılmaz)

4. Seçtiğiniz ders açılmıyorsa 16-27 Temmuz 2021 tarihleri arasında açılmayan ders yerine yeni ders seçebilirsiniz.

5. Açılmayan dersin yerine yeni seçtiğiniz ders nedeniyle varsa oluşan eksik ücretinizi 28-30 Temmuz 2021 tarihileri arasında yatırınız.

Ø Derslerin Takibi ve Sınavlar

1. Dersler Microsoft Teams üzerinden verilecektir. Bunun için programı bilgisayarınıza ya da cep telefonunuza kurmanız gerekir. Ayrıntılı bilgiyi https://www.mcbu.edu.tr/Teams adresinden öğrenebilirsiniz.

2. Aldığınız dersin Microsoft Teams kodunu dersi aldığınız okulun web sayfasından öğrenebilirsiniz.

3. Oturum açabilmeniz için sizler için üniversitemizce verilen öğrenci numarası ile başlayan “ogrencinumaranız@ogr.cbu.edu.tr” uzantılı elektronik posta adresi oluşturulacaktır. (Örn.:199001001@ogr.cbu.edu.tr)

4. Posta adresiniz oluşturulduğunda sizlere SMS ile bilgi verilecektir.

5. Sınavlar online yapılacaktır.

Ø Sınav Sonuçlarının Bildirimi

1. Sınav sonuçlarınız toplu olarak kayıtlı olduğunuz Üniversiteye gönderilecektir.

B - ÜNİVERSİTEMİZ ÖĞRENCİLERİ:

Ø Açılması Muhtemel Dersler

1. Yaz okulunda açılması muhtemel dersleri ve ücretlerini http://ubs.cbu.edu.tr/AIS/Course/SummerSchool/OpenCourseList/Index linkinden öğrenebilirsiniz.

Ø Başvuru

1. Başvurular 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında https://ubs.cbu.edu.tr/ üzerinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile yapılacaktır.

2. Öğrenci Bilgi Ekranınızda bulunan “Banka Bilgi” kısmına kendinize ait olan banka hesabınıza ait IBAN numarasını giriniz.
(Açılmayan dersler için ödediğiniz ücreti iade etmek için)

Ø Ders Seçimi, Ücret Ödeme ve Derse Kayıt

1. Yaz okulunda en fazla üç ders seçilebilir.

2. 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında kullanıcı adınız ve şifreniz ile https://ubs.cbu.edu.tr/ adresine girerek derslerinizi seçiniz.

3. Ders seçiminizi yaptıktan sonra 5-13 Temmuz 2021 tarihleri arasında oluşan ücreti öğrenci numaranız İle TEB Bankasına ait gişelerden, İnternet Şubesinden veya ATM’lerden yatırınız. http://ogrenciisleri.cbu.edu.tr/egitim-ogretim/kayit-yenileme.5597.tr.html (Havale veya EFT ile ödeme yapılamamaktadır.)

6. Ders ücretini yatırdıktan sonra ders kaydınız otomatik olarak tamamlanır. (Ücret yatırmayan öğrencilerin ders kayıtları yapılmaz)

7. Seçtiğiniz ders açılmıyorsa 16-27 Temmuz 2021 tarihleri arasında açılmayan ders yerine yeni ders seçebilirsiniz.

8. Açılmayan dersin yerine yeni seçtiğiniz ders nedeniyle varsa oluşan eksik ücretinizi 28-30 Temmuz 2021 tarihileri arasında yatırınız.

Ø Derslerin Takibi ve Sınavlar

1. Dersler Microsoft Teams üzerinden verilecektir. Bunun için programı bilgisayarınıza ya da cep telefonunuza kurmanız gerekir. https://www.mcbu.edu.tr/Teams

2. Aldığınız dersin Microsoft Teams kodunu dersi aldığınız okulun web sayfasından öğrenebilirsiniz.

3. Sisteme öğrenci numaranız ile başlayan @ogr.cbu.edu.tr uzantılı elektronik posta adresiniz ile giriş yapılacaktır.

4. Kayıtlı olduğunuz okulda açılmayan dersleri okulunuzun izni ile alınabilir.

5. Sınavlar online yapılacaktır.

6. Biriminiz dışından alabileceğiniz dersleri okulunuzdan öğrenebilirsiniz.

* Ders tanım ve içeriklerine katalog.cbu.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokullarının telefon numaraları için tıklayınız.


104031 görüldü.    3 Paylaşıldı
© Copyright MCBÜ Bilgi İşlem Daire Bşk.   ||   Web Sitesi Kullanım Politikası